CONDITII GENERALE

Toate produsele comercializate de ColorMedia sunt insotite de instructiuni de instalare, exploatare, utilizare si intretinere care trebuie citite si respectate obligatoriu inainte de instalarea si folosirea produsului. In plus, in cazurile in care produsele sunt furnizate impreuna cu servicii incluse de instalare si instruire, personalul specializat al ColorMedia va furniza de asemenea informatii si instructiuni aditionale utile pentru utilizare si exploatare.

 

GARANTIE LEGALA DE CONFORMITATE, GARANTIE COMERCIALA TEHNICA

Pentru toate produsele comercializate de firma, ColorMedia acorda garantie in conformitate cu prevederile Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, OG 21/1992 si a Legii 476/2006 privind protectia Consumatorilor, cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel sunt asigurate urmatoarele garantii:

 

GARANTIE LEGALA DE CONFORMITATE – 24 luni

Aceasta garanteaza ca produsul achizitionat este conform specificatiilor tehnice ale producatorului. In termenul garantiei legale de conformitate COLORMEDIA se angajeaza sa readuca produsul la conformitate in cazul lipsei conformitatii produsului.
Pentru defectele de neconformitate aparute dupa 6 luni de la achizitionarea produsului, cumparatorul trebuie sa dovedeasca faptul ca lipsa de conformitate a produsului a existat la momentul livrarii acestuia si nu a aparut ulterior, ca urmare a pastrarii, utilizarii si/sau intretinerii neadecvate, intense si/sau defectuoase sau datorita uzurii consumabilelor. Consumabilele nu sunt acoperite de garantie

 

GARANTIA COMERCIALA TEHNICA – functie de produs

Aceasta garantie este oferita de producator / distribuitor si va fi specificata clar atat in cadrul procesului de vanzare cat si in Certificatul de Garantie furnizat la achizitionarea produsului. Produsele second-hand sau unitatile Demo vor beneficia de garantii comerciale reduse. Consumabilele nu sunt acoperite de garantie.

 

GARANTII COMERCIALE EXTINSE, GARANTII ON-SITE

Pentru anumite produse vor fi disponibile pachete optionale de GARANTIE COMERCIALA EXTINSA la 24, 36 sau 48 luni. Aceste pachete vor fi clar specificate in facturile comerciale finale precum si in Certificatele de Garantie Va rugam contactati consultantii de vanzari pentru mai multe informatii despre aceste tipuri de garantii.

Pentru anumite produse vor fi disponibile pachete optionale de GARANTIE COMERCIALA ON-SITE sau GARANTIE COMERCIALA ON-SITE CU INLOCUIRE PRODUS DEFECT pe perioada reparatiei. Aceste pachete vor fi clar specificate in facturile comerciale finale precum si in Certificatele de Garantie Va rugam contactati consultantii de vanzari pentru mai multe informatii despre aceste tipuri de garantii.

Toate produsele comercializate de ColorMedia sunt insotite de Certificate de Garantie care contin informatii importante despre modul de utilizare si protectie al produselor. Pentru a beneficia de o durata de viata a produselor cat mai mare, informatiile si clauzele din Certificatul de Garantie trebuie respectate cu strictete. Nerespectarea clauzelor duce la utilizarea improprie a produselor, scaderea performantelor acestora, posibila deteriorare si, in anumite cazuri clar specificate in Certificat, la pierderea garantiei.

Pentru toate produsele comercializate service-ul in perioada de garantie este asigurat de catre COLORMEDIA sau distribuitorii autorizati*. Firma dispune de personal tehnic autorizat calificat pentru realizarea interventiilor service in garantie si post–garantie.

*Fac exceptie produsele ai caror producatori au stabilite propriile departamente, retele sau reprezentanti de service. In cazul acestora, service-ul in perioada de garantie va fi asigurat de catre departamentele, retelele sau reprezentantii specializati in operatiuni de service.

 

INFORMATII CONTACT DEPARTAMENT TEHNIC

Confirmarea primirii Sesizarii Tehnice se va face email sau telefonic in maxim 2 zile lucratoare.

Completarea formularului on-line de Sesizare Tehnica imediat ce sunt constatate defectiuni sau probleme tehnice ale produselor asigura clientii de preluarea prompta a sesizarii de catre personalul de serviciu al Departamentului Tehnic.

Formularul de Sesizare Tehnica poate fi completat fie de client, fie de un reprezentant al ColorMedia in baza celor sesizate verbal de client.

Pentru o cat mai buna si prompta deservire a clientilor precum si in vederea permanentei imbunatatiri a serviciilor oferite de firma, ColorMedia are implementat un sistem de management al calitatii serviciilor care:

– inregisteaza Sesizarile Tehnice primite de la clienti impreuna cu toate detaliile acesteia;

– monitorizeaza statutul Sesizarii si a Ticketului Service deschis in urma sesizarii;

– monitorizeaza si evidentiaza durata de raspuns a Departamentului Tehnic precum si calitatea serviciilor tehnice oferite;

pastreaza evidenta Sesizarilor si a interventiilor tehnice asupra produsului, furnizand un istoric al functionarii acesteia;

Sesizarile sau reclamatiile verbale nu permit monitorizarea interventiei sau a duratei de raspuns, neavand, din acest motiv, prioritate in organizarea si programul Departamentului Service.

Serviciile de asistenta tehnica si service sunt disponibile in timpul orelor de lucru specificate mai sus.

Orice reclamatie in garantie privitoare la integritatea unor produse livrate prin curierul agreat de COLORMEDIA se va face in termen de 5 zile lucratoare de la data primirii produsului. Prevederea se aplica echipamentelor, inclusiv materialelor si pieselor consumabile incluse in componenta echipamentelor. 

 

CONDITII ACORDARE GARANTIE

La solicitarea acordarii garantiei, este obligatoriu ca produsul sa fie insotit de urmatoarele: copie dupa factura si certificatul de garantie; ambalaj original al produsului; descrierea scrisa a defectului constatat.

Serviciile de garantie a produselor sunt asigurate la sediul furnizorului, in cadrul Departamentului Tehnic, unde exista suficiente mijloace, componente si resurse pentru reparatie, verificare si testari functionale. Fac exceptie produsele pentru care a fost clar stabilita conditia de GARANTIE ON-SITE la achizitionare precum si produsele ai caror producatori au stabilite propriile departamente, retele sau reprezentanti de service – in acest caz politica respectivului producatorului va fi aplicabila.

Garantia vizeaza inlaturarea eventualelor defecte de fabricatie ale produselor. Nu se pot returna produse care prezinta defecte datorate unei proaste utilizari, intretinerii necorespunzatoare sau faptului ca produsul nu mai corespunde dorintelor cumparatorului. (Clientii si potentialii cumparatori ai produselor pot vedea si testa echipamentele in showroom-ul firmei inainte de a decide achizitionarea acestora).

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, ciobiri, crapaturi, componente / piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale.

Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita costurile de diagnosticare (stabilite de Departamentul de Service).

Firma ColorMedia nu isi asuma raspunderea in cazul defectiunilor aparute in timpul transportului, datorate ambalarii necorespunzatoare. De asemenea firma ColorMedia nu isi asuma raspunderea in cazul defectiunilor aparute in timpul transportului daca transportul a fost realizat cu alt curier decat curierul agreat de ColorMedia, clar specificat in pagina de

Operatiunile de service se fac intr-un termen cat mai scurt, care insa nu poate depasi 15 zile lucratoare de la data receptionarii produsului defect in service. Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele neridicate de la departementul de service in termen de 60 de zile de la data comunicarii scrise a finalizarii operatiunilor service vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare. 

 

SERVICII POST GARANTIE

Dupa expirarea termenului de garantie repararea produselor defecte si piesele de schimb necesare se asigura, contra-cost, tot de catre Departamentul Tehnic al firmei pe toata durata medie de utilizare a produsului.

 

Aveti intrebari suplimentare? Contactati-ne, iar in cel mai scurt timp veti avea raspuns la solicitarea dumneavoastra!